Проаналізовано феномен Інтернету як один із головних засобів масової комунікації в сучасному світі. Визначено його сутнісні характеристики та окреслено вплив на формування людської особистості та спільноти. Розглянуто віртуальну реальність як новий соціокультурний простір та чинник трансформації релігійності та особистісних якостей сучасної людини. З’ясовано її головні риси та способи комунікації у віртуальному світі. Виявлено особливості існування людини та релігії в мережевій спільноті.
Derrida, Zh. (2004). Globalizatsiya, mir, kosmopolitizm. [In Russian]. In Kosmopolis, 2 (8), 125–140.
Kastels, M. Informatsionnaya epokha: ekonomika, obshchestvo i kultura. [In Russian]. Retrieved from http://gumer.info/bibliotek_Buks/Polit/ kastel/index.php
Lenem, R. (2005). Elektronne slovo: demokratiia, tekhnolohiia ta mystetstvo. [In Ukrainian]. Kyiv: Nika-Tsentr.
McQuail, D. (1994). Mass Communication Theory. An Introduction. London: Sage.
Mediavirus, D. (n/d). Kak pop-kultura tayno vozdeystvuet na vashe soznanie. [In Russian]. Retrieved from http://mediavirus.narod.ru/content.html
Nosov, N. (2001). Manifest virtualistiki. [In Russian]. Retrieved from http://www.virtualistika.ru/vip_15.html
Zhizhek, S. (1998). Kiberprostranstvo, ili Nevynosimaya zamknutost bytiya. [In Russian]. In Iskusstvo kino, 2. Retrieved from http://kinoart.ru/archive/1998/02/n2-article19