Досліджено особливості розроблення та реалізації стратегії розвитку бренду підприємства в умовах євроінтеграції. Проаналізовано складові елементів бренд-менеджменту та визначено місце і роль стратегії розвитку бренду. Встановлено ключові чинники, що впливають на розроблення та реалізацію стратегії розвитку бренду підприємства в умовах євроінтеграції. Узагальнено проблеми, пов’язані із реалізацією бренд-менеджменту в умовах євроітеграції, спричинені неефективністю розробленої стратегії розвитку бренду та її невідповідністю викликам зовнішнього ринку. Запропоновано процес розроблення стратегії розвитку бренду підприємства, який передбачає реалізацію послідовних етапів: аналіз ринку та конкурентів; аналіз цільової аудиторії; брендинг та аудит бренду; розроблення комунікаційних технологій; формування стратегії розвитку бренду підприємства в умовах євроінтеграції.
- Оберемчук В. Ф. (2012). Формування та реалізація ефективних стратегій розвитку бренда як засіб підвищення конкурентоспроможності підприємства. Агросвіт. № 18. С. 17–21.
- Полішко Г. Г. (2015). Світовий досвід створення національних брендів. Бізнес-Інформ. № 11. С. 80–85
- Nation Brands (2021). The annual report on the most valuable and strongest nation brands. URL: https://brandirectory.com/rankings/nation-brands/
- Nation Brands (2021). The annual report on the most valuable and strongest nation brands. URL: https://brandirectory.com/download-report/brand-finance-nation-brands-2021-preview.pdf
- Топ-100 найдорожчих брендів світу: найшвидше зростають технокомпанії. URL: https://mind.ua/ news/20232425-top-100-najdorozhchih-brendiv-svitu-najshvidshe-zrostayut-tehnokompaniyi
- Кабанова О. О. (2018). Оцінка національних брендів в контексті формування іміджевої економіки. Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія “Міжнародні економічні відносини та світове господарство”. Вип. 17. Ч. 1. С. 179–185.
- Davis S. (2009). Building the Brand Driven Business: Operationalize Your Brand to Drive Profitable Growth. San Francisco: Jossey-Bass, 320 p.
- Пащенко О. П., Закапко О. І. & Борущак Н. О. (2020). Теоретичні та практичні аспекти бренд- менеджменту підприємств ресторанного господарства. Приазовський економічний вісник: електронне фахове видання. С. 126–131.
- A Simple Brand Development Strategy [Електронний ресурс]. URL: http://www.adherecreative.com/ blog/bid/65021/A-SimpleBrand-Development-Strategy.
- Смерічевський С. Ф., Петропавловська С. Є. & Радченко О. А. (2019). Бренд-менеджмент: навч. посіб. Київ: НАУ, 2019. 156 с.